Monday, November 22, 2010

Gossip girli maraton

See on see haigena kodus istumine ma ütlen. Olen juba teisi hooaja kaheksanda osa juures. Kogu see Manhattani teema seal paneb mind veel rohkem sinna poole pürgima. NYC gaaad i love it.Enne nii suure linna vallutamist tuleb natuke väiksematega leppida. London. Piletid on nüüd ostetud ja 21.01.11 on minek koos Janikaga. Can't wait. Natuke nukraks teem ainult se, et Kati meiega ei joini. Laupäeval juhtus tööl midagi eriti huvitavat. Ma nägin Liisut, oma lapsepõlve sõbrannat, keda ma pole nagu aastaid näinud. Meil on homme kohvidate Sfääris. On nii mõndagi millest rääkida.
xoxo Cherry Pop.  

2 comments:

  1. Xoxo? Hehee, kohe näha, et GG-d vaadanud.

    ReplyDelete
  2. Ei nagu tegelt, ma olen juba sõltuvuses sellest sarjast.

    ReplyDelete