Wednesday, March 30, 2011

Long time, so see.

Pole tõesti nii ammu kirjutanud. Busy busy life nagu alati. Uuel aastal on tegelikult nii palju muutunud. Mul on nagu uus hingamine lausa. Pasarahe üritan eelmisse aastasse jätta ja nüüd olen nagu täiesti uus inimene. Või ma vähemalt loodan seda.
Alustame siis algusest:
Soeng
Kui mul sünnipäeval olid veel pika pikad kiharad, siis nüüd on mul täitsa poisipea. Au ja kiitus muidugi oma fantastilisele juuksurile - Maarjale. Tema valitseb minu juuste üle. Praeguseks ajaks on mu pisikesed juba pikemad ja parema kõrva juures on üks pisike must salguke.






Töö
Korteriga sai lõpparve juba detsembris tehtud. See on küllaltki vana uudis. Nüüd olen ma siis Balou hunt.  Bashment Lounge - Pisike keldri urgas/ klubi. Paekivi all over this place. Alternatiiiiiiv, me like it. Ma olen väga rahul. Peod on head, muusika meeldib ja õhkkond on ka päris mõnna. Mul seal nüüd oma isiklik raadiosaatja, mis on eriti khuuuuul. "Cherry Vellele, Cherry Vellele", "Cherry kuuleb", "Palun, too ülesse baari jääd", "Ikka saab" Muidugi selle kuulmine põhimöllu keskel on küllaltki keeruline, aga suureks abiks on see ikka.

Moeshow
Minu kollektsioon - Smell of Spring
Modellina Laura kollektsioonis - Spekter
 
Kuna mu pisike trip fantastilisse sellissesse moelinna nagu London, oli nii ispireeriv, siis otsustasin teha enda isikliku moekollektsiooni. Enam ma sellist asja ette ei võta. Kohutavalt stressirohke on see üritus ikka. Nädala  aega unetuid öid, mis on täis ainult õmblemist on lihtsalt masendav. Modellideks olid siis Kiti, Liine, Laura-Liis'id, Susa. Nad olid päris tublid ja üldiselt jäin kogu üritusega rahule. Muidugi see meik neile eriti ei meeldinud. Õlivärvidega pläkerdasin ma kogu nende palja ihu ära. Jalad, käed, nägu - kõik, mis rahavale natukenegi näha oli, sai värviga kokku. Samas asi oli seda väärt, sest parima meigi auhind tuli koju. Minu nunnud Kati ja Janika käisid ka vaatamas, see tegi ikka südame soojaks. Ma olen isegi õnnelik, et ma edasi ei saanud, sest kogu seda ringi jooksmist ja närvitsemist ma uuesti läbi elada ei oleks tahtnud.

Peace ma lahkun lavalt, 
värskem kraam
coming soon.


C.

No comments:

Post a Comment